In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سوني: لن نخرج من سوق الهواتف الذكية

بواسطة أحمد علاء 10/24/2015 8:44:00 PM


منذ فترة طويلة كانت ظهرت أخبار تذكر أن سوني قد تخرج من سوق الهواتف الذكية بسبب عدم تحقيق هواتفها مبيعات جيدة وكانت هذه الأخبار خرجت من مسئولين في الشركة.

ثم أكدت سوني بعدها إنها لن تخرج من سوق الهواتف الذكية ومنذ أيام قليلة خرجت سوني مرة آخرى وذكرت إنها قد تخرج من سوق الهواتف الذكية في عام 2016 إن لم تتحسن أرباح الهواتف الذكية.

وبالأمس ذكر Jonathan Lin مدير عام سوني موبايل في تايوان أن الشركة لن تخرج من سوق الهواتف الذكية وأضاف أن سوني ستحسن من هواتفها التي تصنعها والمصنع الجديد الذي قامت بإفتتاحه الشركة في تايوان سيساعد في هذا الأمر.

المصدر