In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

إل جي توقف إرسال تحديث أندرويد مارشميلو لهاتف LG G4 مؤقتاً

بواسطة أحمد علاء 10/26/2015 11:48:00 PM


إل جي كانت ذكرت منتصف الشهر الحالي إنها سترسل تحديث أندرويد 6.0 مارشميلو لمستخدمي هاتف LG G4 في بولندا الأسبوع القادم ومنذ يومين توفر الرابط الخاص بالتحديث لمن يريد أن يقوم بعمل فلاش له يدوياً.

ولكن اليوم إل جي بولندا ذكرت على صفحتها الرسمية على الفيسبوك إنها أوقفت إرسال التحديث مؤقتاً وذلك بسبب وجود بعض المشاكل فيه ولكن لم تذكر ما هي هذه المشاكل.

كذلك لم تذكر إل جي متى ستبدأ في إرسال التحديث ولا نعلم إذا كان التأجيل سيكون لعدة أيام أو أسابيع أو أشهر ونتمنى أن لا تتأخر الشركة كثيراً في إرسال التحديث لهواتفها الرائدة.

المصدر