In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

فيسبوك تبدأ بتوفير نظام تنبيهات جديد على تطبيقها الرسمي على الأندرويد والـ iOS

بواسطة أحمد علاء 10/28/2015 12:06:00 AM


فيسبوك أعلنت بالأمس عن بدأ توفير نظام تنبيهات جديد على تطبيقها الرسمي على الأندرويد والـ iOS ويشبه هذا النظام المعلومات التي تقدمها لك خدمة Google Now.

نظام التنبيهات الجديد لن يعرض فقط لك التنبيهات بل سيعرض لك بعض المعلومات التي تهتم بها مثل الطقس ونتائج الفرق والأحداث التي تدور في الأماكن القريبة منك والعديد من الأشياء الآخرى.

كذلك ستستطيع إضافة بطاقات جديدة لمنطقة التنبيهات وسيتم عرض نتائج المباريات ومواعيد البرامج التليفزيونية التي تهتم بها بناءاً على الصفحات التي تتابعها.




نظام التنبيهات الجديد بدأ يصل للمستخدمين بالأمس بشكل تدريجي وقريباً ستجد تغيير كبير في نظام التنبيهات على الفيسبوك على هاتفك الذكي.

المصدر