In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

وفقاً لموقع DxOMark كاميرا هاتف موتورولا DROID Turbo 2 تحتل المركز الرابع في قائمة أفضل كاميرا في الهواتف الذكية

بواسطة أحمد علاء 10/29/2015 1:44:00 AM


بالأمس أعلنت موتورولا عن هاتف DROID Turbo 2 وكشفت أن الهاتف يأتي بكاميرا خلفية دقتها 21 ميجا بيكسل مع فلاش LED ثنائي وذكرنا لكم إنها تقريباً نفس الكاميرا الموجودة في هاتف Moto X Style.

لكن يبدو أن موتورولا أدخلت بعض التحسينات على كاميرا هاتف DROID Turbo 2 حيث وفقاً لموقع DxOMark المتخصص في مراجعة الكاميرات كاميرا الهاتف تأتي في المركز الرابع متفوقة على الـ LG G4 الذي تراجع للمركز الخامس ومتساوية مع الـ Nexus 6P الموجود في المركز الثالث بـ 84 نقطة.

يُذكر أن هاتف Moto X Style يحتل المركز السابع في هذه القائمة ويحتل المركز الأول هاتف Xperia Z5 والمركز الثاني Galaxy S6 Edge والمركز الثالث Nexus 6P.

المصدر