In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

كوالكوم تنفي شائعات معاناة معالج Snapdragon 820 من مشكلة ارتفاع الحرارة

بواسطة أحمد علاء 10/29/2015 10:04:00 PM


منذ يومين ظهرت إشاعات تذكر أن معالج Snapdragon 820 يعاني من مشكلة ارتفاع الحرارة وهي المشكلة التي يعاني منها معالج Snapdragon 810 في بعض الهواتف وذكرت هذه التسريبات أن سامسونج تعمل في الوقت الحالي على حل هذه المشكلة.

كوالكوم اليوم خرجت ونفت هذه الشائعات وذكرت أن معالج Snapdragon 820 لا يعاني من أي مشاكل وأكدت إنها ستستمر في تطويره وجعله أفضل.

يُذكر أن سامسونج تقوم في الوقت الحالي بعمل إختبار لنسخة من هاتف Galaxy S7 تعمل بمعالج Snapdragon 820 إستعداداً لإطلاق نسختين من الهاتف واحدة تعمل بمعالج إكسينوس والآخرى تعمل بمعالج Snapdragon 820.

المصدر