In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

إختبار إنحناء جديد لهاتف Nexus 6P يوضح مدى قوة الهاتف

بواسطة أحمد علاء 10/31/2015 2:31:00 AM


منذ قليل نشرنا فيديو يوضح أن هاتف Nexus 6P ينحني بسهولة وكنا ذكرنا أن هذا الفيديو غير محياد وغير سليم لأن الشخص الذي قام بالفيديو قام بأشعال الهاتف أولاً ثم قام بعدها بعمل إختبار الإنحناء مما سهل عملية إنحناء الهاتف.

أيضاً كنا نشرنا على صفحتنا على الفيسبوك فيديو يوضح أن الهاتف قوي بالفعل ولا ينحني بسهولة كما ظهر في الفيديو الأول الغير سليم والأن ظهر فيديو جديد يوضح مدى قوة هاتف Nexus 6P.

في الفيديو سنلاحظ أن الرجل حاول بكل الطرق أن يجعل هاتف Nexus 6P ينحني ولكنه لم ينجح ويظهر في هذا الفيديو أن الهاتف قوي جداً ومن الصعب أن يتعرض للإنحناء.



المصدر