In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

نائب رئيس التصميم في جوجل غير معجب بنظام ويندوز 10

بواسطة أحمد علاء 11/3/2015 11:10:00 PM


نائب رئيس التصميم في شركة جوجل Matias Duarte وأحد من قدموا لنا تصميم جوجل الرائع ماتريال ديزاين والذي بدأت تعتمد عليه الشركة في أغلب منتجاتها تقريباً غير معجب بنظام ويندوز 10.

ذكر Matias Duarte في تغريدات له على حسابه الرسمي على تويتر إنه يشعر أن نظام ويندوز 10 عبارة عن نظام Windows XP ولكن مع أيقونات بتصميم مسطح.

وأضاف إنه يرى أن نظام ويندوز 10 لم يختلف كثيراً في طريقة العمل عن نظام Windows XP ويشعر أن النظام لم يتغير منذ 10 سنوات وقال أن البعض يريد أن يعمل نظام ويندوز 10 بنفس طريقة ويندوز XP ولكنه غير معجب بهذا الأمر ولكن هذا قد يعجب آخرون.

المصدر