In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هاتف Galaxy S7 قد يكون أرخص 10% من هاتف Galaxy S6

بواسطة أحمد علاء 11/5/2015 8:12:00 PM


بالأمس ذكرنا لكم أن أحد المحللين ذكر أن سامسونج ستخرج من سوق الهواتف الذكية بعد 5 سنوات من الأن والسبب في ذلك وجود هواتف ذكية من شركات آخرى تقدم نفس ما تقدمه هواتف سامسونج ولكن بأسعار معقولة.

اليوم ظهر تقرير جديد يذكر أن سامسونج قد تقوم بتخفيض سعر هاتف Galaxy S7 وقت الإطلاق بنسبة 10% مقارنة بسعر الـ Galaxy S6 وذلك لكي تستطيع الشركة تحقيق مبيعات أفضل الفترة القادمة.

سامسونج تريد أن تستمر في المنافسة وتريد أن تتكيف مع ما يحدث في سوق الهواتف الذكية وهو وجود هواتف جيدة بأسعار معقولة ولذلك تفكر الشركة في خفض سعر هاتف Galaxy S7 وقت الإطلاق.

المصدر