In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

آبل ستعتمد على تقينات شركة Synaptics في شاشة هاتف iPhone 7

بواسطة أحمد علاء 11/8/2015 12:59:00 AM


من المفترض أن آبل كانت ستعتمد على نفسها في تصنيع شريحة محرك الشاشات المستخدمة في أجهزتها القادمة ولكن الشركة مازالت غير جاهزة لكي تقوم بهذا الأمر مع الـ iPhone 7.

وفقاً لتقرير موقع DigiTimes آبل ستعتمد على شركة Synaptics لكي تقدم لها شريحة محرك الشاشات التي سيتم إستخدامها في هاتف iPhone 7 و iPhone 7 Plus.

يُذكر أن العديد من الشركات المصنعة للهواتف الذكية ستعتمد العام القادم على تقنية ClearForce التي تقدمها شركة Synaptics وهي التقنية التي تشبه تقنيات Force Touch و 3D Touch.

المصدر