In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

جوجل تطلق أداة About Me لكي تتعرف سريعاً على المعلومات التي تشاركها مع الآخرين

بواسطة أحمد علاء 11/11/2015 10:27:00 PM


جوجل أطلقت اليوم أداة أو موقع صغير جديد يُدعى About Me وهو عبارة عن أداة صغيرة تعرض لك بياناتك الموجودة على Google+ التي تشاركها مع الآخرين أو السرية التي لا يراها أحد غيرك.

من خلال موقع About Me يُمكنك حذف أي من بياناتك أو التعديل عليها بأستثناء اسم المستخدم وتاريخ الميلاد وكذلك يُمكنك إضافة معلومات جديدة والتحكم في مشاركاتها مع الآخرين.

بالطبع هذه الأداة ستكون مفيدة لمن يقوموا بإستخدام الشبكة الإجتماعية جوجل بلس وبما أني من مستخدمين جوجل بلس أرى أن هذه الأداة مفيدة جداً وتجعلك التحكم في خصوصية بياناتك بشكل سريع.

المصدر