In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هاتف سامسونج Galaxy S6 Edge ينقذ حياة رجل خلال أحداث التفجيرات في فرنسا

بواسطة أحمد علاء 11/14/2015 10:32:00 PM


حدث بالأمس هجوم قوي في باريس وتفجيرات شديدة أدت إلى قتل ما لا يقل عن 153 شخص وقبل حدوث التفجير وأثناء حدوثه كانت هناك مباراة كرة قدم بين فرنسا وألمانيا تقام في ستاد فرنسا وسمع اللاعبين والجمهور صوت الإنفجار وهم بداخل الاستاد.

ووفقاً لوسائل الإعلام الفرنسية كان يوجد هناك شخص حول الاستاد يُدعى Sylvester كان متواجد أثناء إنفجار أحد القنابل قرب الاستاد وأصيب من قبل شظية من القنبلة ومن حسن حظه هاتفه سامسونج Galaxy S6 Edge كان سبباً في إنقاذ حياته حيث أخذ الهاتف الضربة الأكبر.

ويُمكنك مشاهدة فيديو بالأسفل لـ Sylvester وهاتفه بعد تلقي الضربة بدلاً منه:





المصدر