In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

إل جي ستبدأ في إرسال تحديث أندرويد 6.0 مارشميلو لهاتف G3 منتصف الشهر القادم

بواسطة أحمد علاء 11/17/2015 11:22:00 PM


ظهرت اليوم تقارير قادمة من بولندا تذكر أن إل جي ستبدأ في إرسال تحديث أندرويد 6.0 مارشميلو لهاتف G3 منتصف الشهر القادم في الفترة ما بين 16 إلى 18 ديسمبر.

ويذكر التقرير نقلاً عن تغريدة كتبها أحد المسئولين في شركة إل جي أن تحديث أندرويد 6.0 مارشميلو لهاتف G3 في مراحل الإختبار الأخيرة وسيبدأ في الوصول منتصف الشهر القادم.

متوقع أن يصل التحديث لمستخدمي هاتف G3 في بولندا أولاً مثلما حدث مع هاتف G4 وبعدها يبدأ يصل بالتدريج لكل مستخدمي الهاتف حول العالم.

المصدر