In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هل تعلم ما هي أكثر كلمة تم إستخدامها في عام 2015 ؟

بواسطة أحمد علاء 11/18/2015 11:39:00 PM


جامعة الأبحاث Oxford University Press كانت قامت بعمل شراكة مع شركة SwiftKey المطورة للوحة المفاتيح الشهيرة على iOS وأندرويد SwiftKey وذلك لتحديد الرموز التعبيرية الأكثر شعبية في العالم.

وكشفت جامعة Oxford University Press أن كلمة هذا العام والتي تم إستخدامها بشكل كبير خلال عام 2015 هي الوجه التعبيري دموع الفرح أو البكاء من الضحك أو البكاء من السعادة أطلق عليه كما تحب وهو الموجود صورته بالأعلى.

الوجه التعبيري دموع الفرح هو أكثر كلمة تم إستخدامها في عام 2015 وكانت نسبة إستخدام هذا الوجه التعبيري العام الماضي في المملكة المتحدة هي 4% فقط وارتفعت هذا العام لكي تصبح 20%.

هل تستخدم الوجه التعبيري دموع الفرح كثيراً؟

المصدر