In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

إتش تي سي ستبدأ في إرسال تحديث أندرويد 6.0 مارشميلو لهاتف One M8 خلال 24 ساعة

بواسطة أحمد علاء 12/3/2015 4:14:00 AM


منذ قليل ذكرنا لكم أن إتش تي سي ستبدأ في إرسال تحديث أندرويد 6.0 مارشميلو لمستخدمي هاتف One M8 في أوروبا بعد أسبوعين ولكن يبدو أن هذه المعلومات غير صحيحة.

منذ قليل أعلن Mo Versi نائب رئيس إدارة المنتجات في HTC على حسابه الرسمي على تويتر أن عملية إختبار تحديث أندرويد 6.0 مارشميلو على هاتف One M8 أنتهت وستبدأ عملية إرسال التحديث في خلال 24 ساعة.

هذا الأمر يعني إنه خلال الساعات القليلة القادمة سيبدأ التحديث في الوصول لكل مستخدمي هاتف One M8 حول العالم بشكل تدريجي وعلى كل من يمتلك الهاتف يستعد لإستقبال التحديث.

المصدر