In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

أندي روبين مخترع نظام أندرويد يفكر في تأسيس شركة جديدة لتصنيع هاتف أندرويد

بواسطة أحمد علاء 12/4/2015 12:17:00 AM


أندي روبين أحد من قاموا بإختراع نظام أندرويد قبل أن تستحوذ عليه جوجل وكان رئيس قسم العمل على أندرويد بعد أن قامت عملاقة البحث بالإستحواذ عليه وغادر روبين جوجل في عام 2014.

لكن وفقاً لتقرير نشره موقع The Information يفكر أندي روبين في العودة مرة آخرى لعالم أندرويد وذلك من خلال تأسيس شركة جديدة تعمل على تطوير هاتف ذكي جديد يعمل بنظام أندرويد.

وأضاف التقرير أن أندي روبين يبحث في الوقت الحالي عن أشخاص للأنضمام إلى شركته الجديدة والتي قد يقوم هو بتأسيسها أو يساعد في تمويلها وسننتظر ونرى ماذا سيحدث في المستقبل.

المصدر