In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سوني تستحوذ على قسم مستشعرات الكاميرات في توشيبا بمبلغ 155 مليون دولار

بواسطة أحمد علاء 12/4/2015 7:42:00 PM


منذ فترة كانت ظهرت تقارير تؤكد أن سوني بدأت محادثات مع توشيبا للإستحواذ على قسم مستشعرات الكاميرات في الشركة وذلك لكي تزيد سوني من قوتها في هذا المجال.

واليوم سوني أعلنت رسمياً عن الإستحواذ على قسم مستشعرات الكاميرات في توشيبا بمبلغ 155 مليون دولار ومقرر أن يتم نقل المعدات الخاصة بالقسم والموظفين وإتمام الصفقة مع إنتهاء السنة المالية في 31 مارس 2016.

كل شئ في قسم مستشعرات الكاميرات في شركة توشيبا سيكون تحت إدارة سوني وسيركز فقط على العمل على مستشعرات الكاميرات ويُذكر أن سوني تعتبر هي الرائدة في هذا المجال وتعتمد العديد من الشركات الكبرى مثل جوجل وآبل وغيرهم على مستشعرات الكاميرات الخاصة بسوني في هواتفهم الذكية.

المصدر