In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

تحديث جديد لأجهزة سامسونج يظهر إصدار التحديث الأمني لهاتفك

بواسطة أحمد علاء 12/7/2015 12:31:00 AM


مع تحديث أندرويد 6.0 مارشميلو بدأت جوجل في إضافة خانة جديدة في خيار About Phone تُدعى Android security patch level وتوضح هذه الخانة إصدار التحديث الأمني الذي يعمل به هاتفك.

أغلب الأجهزة التي تعمل بإصدار أندرويد لولي بوب ومنها أجهزة سامسونج لا يظهر بها خانة Android security patch level ولكن سامسونج بدأت الأن في إرسال تحديث جديد مبني على أندرويد 5.1.1 لهواتفها الرائدة يُظهر خانة Android security patch level في خيار About Phone.

وظهرت هذه الخانة للعديد من مستخدمي هاتفي Galaxy Note 5 و Galaxy S6 Edge+ في أوروبا والشرق الأوسط ويبدو أن هذا التحديث يصل لهواتف سامسونج الرائدة بشكل تدريجي.

المصدر