In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

شركة Aston Martin تطلق الجيل الجديد من سيارة Vanquish

بواسطة أحمد علاء 12/11/2015 1:50:00 AM


أطلقت شركة Aston Martin سيارتها Vanquish الجديدة كليا وتأتي هذه السيارة ذات التصميم الأنسيابي الأنيق بهيكل معدني مصنوع من ألياف الكربون ومحرك من نوع v-12 بسعة 6 لتر أيضاً مع قدرة محرك تبلغ 568 حصان.

كما تحتوي على مقاعد مكسوة بالجلد الفاخر وأزرار تحكم تعمل باللمس مصنوعة من الزجاج كذلك فهي مزودة بنظام صوت من شركة Bang & olufsen الرائدة بتجهيزات السيارات.

كذلك فهي مزودة بناقل سرعة أوتوماتيكي ينطلق بالسيارة من صفر إلى 60 ميل في الساعة في مده قدرها 3.6 ثانية لتصل إلى سرعة قصوى تبلغ 201 ميل في الساعة.

كذلك فهي مزودة بفتحتي إخراج عوادم (الشكمان) ومن الجدير بالذكر أن سعرها يبدأ من 280 ألف دولار أميركي.

المصدر