In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

مايكروسوفت تطلق تطبيق جديد على أندرويد يسهل على المستخدمين الوصول لباقي تطبيقاتها

بواسطة أحمد علاء 12/18/2015 2:47:00 AM


أطلقت مايكروسوفت اليوم تطبيق جديد على أندرويد يساعد المستخدمين في الوصول لباقي تطبيقات الشركة على أندرويد بشكل سهل ويظهر للمستخدم ما هي تطبيقات الشركة المثبتة على هاتفه.

التطبيق في الحقيقة غريب بعض الشئ لأن بسهولة يُمكنك تصفح كل تطبيقات مايكروسوفت على أندرويد من خلال الضغط على اسم المطور الذي يظهر أسفل اسم التطبيق في متجر Google Play.

لكن على كل حال مايكروسوفت تقوم بأي شئ لكي تحصل تطبيقاتها على شعبية أكبر وعدد تحميلات أكثر على متجر تطبيقات أندرويد Google Play وإذا كنت تريد الإطلاع على التطبيق يُمكنك تحميله من هنا.

المصدر