In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج تطلق نسخة Winter Edition من هاتف Galaxy Note 5 بمساحة 128 جيجا بايت

بواسطة أحمد علاء 12/18/2015 9:47:00 PM


سامسونج أعلنت اليوم عن إطلاق نسخة جديدة من فابلت Galaxy Note 5 في كوريا الجنوبية تُدعى Winter Edition والفارق بين هذه النسخة والنسخة العادية هي مساحة التخزين وإختلاف بسيط في التصميم.

نسخة Winter Edition من فابلت Galaxy Note 5 ستتوفر بمساحة تخزين داخلية 128 جيجا بايت في حين أن النسخة العادية تتوفر بمساحة 32 و 64 جيجا بايت ولوجو سامسونج في هذه النسخة الموجود بالأسفل على عكس النسخة العادية التي يتواجد فيها اللوجو أسفل الكاميرا مباشرة.

هذه النسخة من هاتف Galaxy Note 5 ستتوفر باللون الفضي والذهبي وسيكون سعرها 850 دولار ولا توجد معلومات إذا كانت ستتوفر هذه النسخة خارج كوريا الجنوبية أم لا.

المصدر