In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هاتف Galaxy S4 قادم في فبراير من السنة القادمة

بواسطة أحمد علاء 9/18/2012 5:02:00 AM

نشرت صحيفة The Korea Times الالكترونية مقالا عن موعد طرح هاتف جديد من سلسلة Galaxy " Galaxy S4 ", الذي سيتم طرحه في فبراير 2013, خلال فعاليات مؤتمر World Congress  الخاص بشركات الاتصال بمدينة برشلونة الاسبانية.

Galaxy S4

و قد أوضح العامل الذي كشف عن هذه المعلومة لصحيفة و الذي لم يرغب بان يكشف عن هويته, أن الإصدار القادم من الجلاكسي سيكون عقبة أمام ابل و هاتفها الاي فون 5 الذي طرح هذا الأسبوع, و سيحافظ Galaxy S4 على نفس تصميم Galaxy S3 مع إضافة بعض الخصائص و التحسينات الجديدة الغير متوفرة في Galaxy S3, كما انه سيأتي بشاشة من نوع OLED ذات حجم يتراوح بين 4,8 و 5 بوصة, مع توافقه و سشبكة الجيل الرابع LTE.

المصدر

المصدر 2