In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

فيسبوك تعلن عن توفر ميزة Photo Magic للتعرف على الوجوه لعدد أكبر من المستخدمين

بواسطة أحمد علاء 12/18/2015 10:56:00 PM


الشهر الماضي بدأ مستخدمي تطبيق Facebook Messenger على أندرويد و iOS في إستراليا في رؤية ميزة جديدة في التطبيق تُتيح لهم مشاركة الصور من خلال التطبيق وتقوم بعمل Tag تلقائياً للأشخاص الموجودين في الصورة.

هذه الميزة الجديدة تُدعى Photo Magic وعندما يقوم المستخدم بمشاركة هذه الصور يتم عمل مجموعة دردشة بين الأشخاص الموجودين في هذه الصور بشكل تلقائي.

ميزة Photo Magic يُمكن تفعيلها أو تعطيلها بشكل يدوي وأيضاً يكون لك التحكم الكامل في الصورة في إختيار من يُمكن أن يراها وأصبحت الأن هذه الميزة متوفرة لكل مستخدمي تطبيق Facebook Messenger على أندرويد و iOS.



المصدر