In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هاتف أسوس ZenFone 3 سيأتي بقارئ للبصمة والهاتف قادم في مايو أو يونيو

بواسطة أحمد علاء 12/19/2015 10:55:00 PM


اليوم أحد المصادر كشف عن معلومات جديدة عن هاتف أسوس ZenFone 3 وذكر أن الهاتف سيأتي بقارئ للبصمة ليكون أول هاتف ينتمي لسلسلة ZenFone يأتي بقارئ للبصمة.

يُذكر أن Jerry Shen الرئيس التنفيذي لشركة أسوس ذكر في شهر مارس الماضي أن هاتف ZenFone 3 سيأتي بقارئ للبصمة.

وذكر هذا المصدر أن أسوس ستطلق هاتف ZenFone 3 في شهر مايو أو يونيو مما يعني أن الشركة لن قد لا تعلن عن الهاتف خلال أحداث مؤتمر CES 2016.

يُذكر أن أسوس ذكرت إنها باعت 20 مليون هاتف ذكي خلال عام 2015 وتهدف لبيع 30 مليون هاتف ذكي خلال العام القادم وتنوي الشركة أن تتواجد في أسواق جديدة العام القادم سواء في أفريقيا أو آسيا.

المصدر