In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هاتف Nexus 6P متوفر للبيع على متجر Best Buy وأمازون

بواسطة أحمد علاء 12/22/2015 4:27:00 AM


منذ عدة أيام ظهرت تقارير تؤكد أن جوجل ستوفر قريباً هاتف Nexus 6P للبيع عبر متجر Best Buy وكذلك ستوفر النسخة صاحبة اللون الذهبي من الهاتف للبيع في الولايات المتحدة عبر نفس المتجر.

بالأمس أصبح هاتف Nexus 6P متوفر للبيع عبر متجر Best Buy بنفس السعر الذي يتوفر به للبيع على متجر Google Store وهو 499 دولار للنسخة الـ 32 جيجا بايت كذلك أصبح الهاتف متوفر على متجر أمازون.

ليس هذا فحسب بل أن التخفيض المطبق على سعر الهاتف في متجر Google Store مطبق أيضاً في متجر Best Buy وأمازون حيث يُمكنك الحصول على الهاتف بتخفيض 50 دولار على سعره.

لكن مازالت حتى الأن النسخة صاحبة اللون الذهبي من الهاتف غير متوفرة للبيع في الولايات المتحدة سواء عبر أمازون أو Best Buy.

المصدر