In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

الجيل الرابع من هاتف Moto X قد يأتي بقارئ للبصمة

بواسطة أحمد علاء 12/24/2015 12:54:00 AM


موتورولا هي أول شركة قامت بإطلاق هاتف يأتي بقارئ للبصمة وهو ATRIX 4G والذي تم إطلاقه في عام 2011 ولكن بعد ذلك أختفت هذه التقنية حتى أطلقت آبل هاتف iPhone 5s والأن أصبحت واحدة من المميزات الرئيسية في أغلب الهواتف الرائدة.

لكن موتورولا حتى الأن لم تقدم لنا أي هاتف منذ عام 2011 يأتي بقارئ للبصمة ولكن يبدو أن هذا الأمر سيتغير العام القادم حيث وفقاً للصحفي المتخصص في أخبار التكنولوجيا Ricciolo1 الجيل الرابع من هاتف Moto X سيأتي بقارئ للبصمة.

ومتوقع أن تعلن موتورولا عن الجيل الرابع من هاتف Moto X في الربع الثاني من عام 2016 أي مازال أمامنا فترة طويلة حتى نرى الجيل القادم من رائد موتورولا.

المصدر