In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

حذاء بنظام GPS

بواسطة أحمد علاء 9/18/2012 7:56:00 AM

لم يعد تواجد نظام تحديد المواقع عبر الأقمار الاصطناعية "GPS" في الهواتف الذكية أو الأجهزة اللوحية بالشيء الجديد, فقد أصبح توفره في الأجهزة التقنية الحديثة شيء أساسي لا نقاش فيه, لكن الجديد هو أن تجد حداء خاص بالمشي يعمل بنظام تحديد المواقع GPS.

حذاء بنظام GPS

حذاء بنظام GPS

حذاء بنظام GPS

قام المصمم البريطاني Dominic Wilcox بتصميم حداء للمشي يعمل بنظام GPS, يمكن مرتديه من تحديد وجهتهم بواسطة ضوء LED يشير في كل مرة إلى الوجهة الصحيحة التي يجب سلكها, الحداء تتم برمجته مسبقا على الوجهة من خلال وصله بالحاسوب عبر منفذ USB, بعد ذلك يتم تنشيط نظام الاستشعار بالنقر على عقبه, ليصبح حينئذ الحداء في وضع الاستعداد لقيادة مرتديه بكل سهولة إلى وجهته.

المصدر