In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

الواتساب يتوقف عن العمل لمدة ساعتين ويعود مرة آخرى

بواسطة أحمد علاء 1/1/2016 6:07:00 AM


قبل بداية عام 2016 بساعات قليلة توقف تطبيق المراسلة الأشهر على الإطلاق والمملوك للفيسبوك واتساب عن العمل لمدة ساعتين في كل دول العالم تقريباً.

منذ ساعات قليلة ذكر عدد كبير من مستخدمي تويتر أن تطبيق واتساب توقف عن العمل حيث فشلوا في إرسال الرسائل لأصدقائهم وأقربائهم وذكر هذا الأمر عدد كبير من المستخدمين من دول مختلفة.

بعد ساعتين من هذا التوقف عاد تطبيق واتساب للعمل مرة آخرى بدون مشاكل ويبدو أن سيرفرات التطبيق كان يوجد بها مشكلة ولكن الأهم أن التطبيق عاد للعمل مرة آخرى.

تحديث: الخدمة مازالت متوقفة لدى العديد من المستخدمين في الدول العربية وقد يكون السبب أن الخدمة تعود بشكل تدريجي.

المصدر