In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

حافظة جديدة للمحافظة على الآي باد الخاص بك

بواسطة أحمد علاء 9/19/2012 5:17:00 AM

إذا كان لديك طفل صغير قريبا دائما من الآي باد الخاص بك و أنت بالتأكيد تعرف ما شعور من يكون بجوار هذا الجهاز و لا يستخدمه ، لذا مع الحافظة الجميلة My:KidPad ستتغير مخاوفك .

My:KidPad

و قالت شركة المسئولين عن هذا المنتج بأن هذا عصر المعلومات و هذا لطفل عصر المعلومات و دعونا نجمع الطرفين مع خفة الوزن و حالة دائمة من الوقاية مع هذه الحافظة و التى تحول جهاز الآي باد إلى شئ من المرح و راحة لبال الكبار .

My:KidPad

عبارة عن قطعة من البلاستيك المقوى و المرن يستقر به جهاز الآي باد الخاص بك و ذلك لبعد بعض المرحين فى اللعب باى شئ كالأطفال من التجول حوله و التعامل معه بصورة مباشرة .

المصدر