In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

فيسبوك ماسنجر لديه الأن 800 مليون مستخدم نشط شهرياً

بواسطة أحمد علاء 1/8/2016 1:31:00 AM


أعلن اليوم David Marcus نائب رئيس منتجات المراسلة في فيسبوك أن تطبيق الدردشة فيسبوك ماسنجر أصبح لديه 800 مليون مستخدم نشط شهرياً حول العالم.

بجانب ذلك تحدث David Marcus عن بعض المميزات التي قد نراها في فيسبوك ماسنجر في عام 2016 وهي أن المستخدمين سيستطيعوا شراء المنتجات من خلال التطبيق مباشرةً.

كذلك سيتمكن المستخدمين من طلب خدمة Uber من خلال التطبيق مباشرةً وحجز تذاكر الطيران والعديد من الأشياء الآخرى التي سيتمكن المستخدمين من القيام بها من خلال التطبيق.

أيضاً تحدث David Marcus عن المساعد الشخصي M الذي تنوي دمجه فيسبوك مع تطبيق ماسنجر وذكر إنه من المبكر الحديث عنه ولكن هناك تقدم في العمل عليه وذكر إنه سيسهل على المستخدمين القيام بالعديد من الأشياء.

المصدر