In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

موتورولا توضح في بيان رسمي قصة نهاية علامتها التجارية

بواسطة أحمد علاء 1/8/2016 7:37:00 PM


بالأمس ذكرنا لكم أن العلامة التجارية موتورولا ستودع سوق الهواتف الذكية حيث تنوي لينوفو المالكة للشركة الإعتماد على العلامتين التجاريتين Moto و Vibe في الهواتف التي سيتم إطلاقها مستقبلاً.

موتورولا نشرت اليوم بيان رسمي توضح فيه هذا الأمر بشكل كامل حيث ذكرت الشركة أن فريق مهندسي ومطوري موتورولا سيظلوا كما هما يعملوا على منتجات الشركة بل كل منتجات الأجهزة المحمولة التي تعمل عليها لينوفو.

وذكرت موتورولا إنه سيكون هناك علامتين تجاريتين لإطلاق الهواتف وهما Moto و Vibe وأضافت إنه منذ إطلاق الجيل الأول من هاتف Moto X في عام 2013 لم يُستخدم اسم موتورولا على أي من الأجهزة التي تم إطلاقها أي أن الأمر في الوقت الحالي لا يوجد فيه أي تغيير.

المصدر