In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

آبل تنفي إنها تقوم بتطوير تطبيق يساعد مستخدمي iOS للإنتقال إلى أندرويد

بواسطة أحمد علاء 1/12/2016 8:11:00 AM


اليوم ظهر تقرير يذكر أن آبل تعمل على تطوير تطبيق جديد يساعد مستخدمي iOS للإنتقال إلى أندرويد وذلك بطلب من شركات الإتصالات الأوروبية لأن مستخدمي iOS الذين يريدون الإنتقال لأندرويد يجدوا صعوبة في هذا الأمر لأنهم لا يستطيعوا نقل المحتوى الخاص بهم.

آبل سارعت بالرد على هذا التقرير حيث ذكر المتحدث باسم الشركة لموقع Buzzfeed أن الشركة لا تعمل على تطبيق يساعد مستخدمي iOS للإنتقال إلى أندرويد إذا أرادوا ذلك بل أن الشركة تركز على جعل مستخدمي أندرويد يقوموا بالإنتقال إلى الآيفون.

يُذكر أن الرئيس التنفيذي لآبل تيم كوك كان ذكر في شهر أكتوبر الماضي أن 30% من المستخدمين الذين قاموا بشراء آيفون في الربع الأخير من عام 2015 أنتقلوا من أندرويد إلى iOS.

المصدر