In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سوني تعلن عن النسخة صاحبة اللون الوردي من هاتف Xperia Z5

بواسطة أحمد علاء 1/12/2016 1:49:00 PM


ظهرت منذ فترة تسريبات تؤكد أن سوني ستعلن قريباً عن نسخة من هاتف Xperia Z5 باللون الوردي وهو اللون الذي أصبح موضة الأن في عالم الهواتف الذكية.

بالفعل اليوم سوني أعلنت رسمياً عن النسخة صاحبة اللون الذهبي من هاتف Xperia Z5 ولا يوجد أي إختلاف بين هذه النسخة وباقي نسخ الـ Z5 فقط هو لون جديد يُضاف إلى ألوان الهاتف.



بعد إعلان سوني عن النسخة صاحبة اللون الوردي من الـ Z5 أصبح الهاتف متوفر الأن باللون الأسود والأبيض والأخضر والذهبي والوردي وذكرت سوني أن هذه النسخة ستتوفر للبيع الشهر القادم ولكنها لم تكشف عن السعر.

المصدر