In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

شاهد ماذا سيحدث إذا كان لديك 8 مليون متابع على إنستجرام

بواسطة أحمد علاء 1/13/2016 10:46:00 PM


هل تخيلت في يوم من الأيام كم التنبيهات التي ستأتي لك إذا كان لديك 8 مليون متابع على إنستجرام؟ في الحقيقة أن هناك شخص يُدعى Demy de Zeeuw لديه إجابة على هذا السؤال.

هذا الشخص لديه حساب على إنستجرام وهو 433 ولديه 8 مليون متابع تقريباً ونشر فيديو قصير على الفيسبوك يوضح فيه كم التنبيهات الهائل الذي يأتي له من خلال تطبيق إنستجرام.

يُمكنك أن تشاهد الفيديو بالأسفل وبعد مشاهدته تخيل كم التنبيهات الذي يأتي لـ Kim Kardashian التي لديها 57.5 متابع على إنستجرام.

 

 

When you post epic content on instagram.com/433 8 million followers, this is how your pushnotification will look like.. ☕