In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

تقنية Hyper Threading

بواسطة أحمد علاء 9/19/2012 5:45:00 PM

تقنية Hyper Threading او اختصارها HT التي شاهدناها لأخر مرة في معالجات Pentium4 القديمة والتي اختفت في معالجات Core2 تعود للحياة من جديد في معالجات iX Core بحيث يمكن للمعالج الآن التعامل مع عدد من المهام process = عدد الانوية في المعالج *2 , بشكل نظري دفعة واحدة وهو ما من شأنه ان يسمح بالوصول الى مستويات متقدمة من الاداء في التطبيقات التي تستفيد بشكل جيد من مثل هذه التقنية.
ولكن على ما يبدو فان هذه التقنية لم تتطور كثيرا عن الطريقة التي طبقت فيها في معالجات Pentium4 القديمة , لان الاختبارات التي اجريت لها تظهر ان التحسن في الاداء لا يتجاوز ال 3% في معظم التطبيقات ناهيك عن ان تطبيقات اخرى تتأثر بها سلباً وذلك وفقاً لمختبر الرقميات في مقالات سابقة .

Hyper Threading