In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

تسريب ملف User agent profile يؤكد على قدوم هاتف جديد من إل جي قريباً قد يكون G5

بواسطة أحمد علاء 1/18/2016 9:37:00 PM


الفترة السابقة رأينا العديد من التسريبات عن رائد إل جي القادم وهو G5 وكانت أخر هذه التسريبات هي أن الشركة ستعلن عن الهاتف في نفس يوم إعلان سامسونج عن الـ Galaxy S7 وذلك حتى لا تجعل سامسونج تخطف الأضواء منها.

اليوم تسرب ملف User agent profile يكشف عن معلومات تخص هاتف من قادم إل جي ويحمل هذا الهاتف موديل LG-H815 وهو ما يؤكد بنسبة كبيرة أن هذا الهاتف هو الـ G5 حيث أن الـ G4 يحمل موديل LG-H810.

بجانب ذلك هناك تأكيد آخر أن هذا الهاتف هو G5 وهو إنه يعمل بنظام أندرويد 6.0 مارشميلو هذا الأمر يؤكد أن هذا الهاتف هاتف رائد.



المصدر