In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هواوي قد تطلق حاسب محمول هجين بنظامي أندرويد وويندوز

بواسطة أحمد علاء 1/18/2016 10:58:00 PM


ظهرت اليوم تسريبات تذكر أن هواوي تعمل في الوقت الحالي على حاسب محمول هجين شبيه من ناحية التصميم بجهاز مايكروسوفت Surface Book وسيعمل هذا الجهاز بنظامي أندرويد وويندوز.

التسريبات لم تذكر أي معلومات عن مواصفات الحاسب المحمول الهجين الذي تعمل عليه هواوي ولكن بنسبة كبيرة سيأتي بمعالج من إنتل وذكرت التسريبات إنه سيأتي بقلم.



أيضاً الصورة الموجودة بالأعلى يُقال إنها صورة للحاسب المحمول الهجين الذي تعمل عليه هواوي في الوقت الحالي ومتوقع الإعلان عن هذا الجهاز في وقت لاحق من العام الحالي.

المصدر