In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

جوجل تُتيح للمستخدمين تثبيت التطبيقات من نتائج البحث مباشرةً

بواسطة أحمد علاء 1/19/2016 10:11:00 PM


جوجل بدأت الأن في إضافة ميزة جديدة لتطبيق البحث على الهواتف الذكية وهي إمكانية تثبيت التطبيقات من نتائج البحث مباشرةً بدون الحاجة لفتح متجر Google Play.

عندما تقوم الأن بفتح تطبيق جوجل على هاتفك وتقوم بالبحث عن تطبيق ما سيظهر التطبيق أول نتيجة لك مع زرار يُتيح لك تثبيته على هاتفك مباشرةً بدون الذهاب إلى متجر التطبيقات.




هذه الميزة تتوفر في الوقت الحالي للمستخدمين بشكل تدريجي ومتوفرة إذا كنت ستقوم بالبحث من خلال تطبيق جوجل مباشرة وليس فتح متصفح كروم ثم البحث من خلاله.



المصدر