In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

أرامكس تُتيح للمستخدمين الشراء من أمازون والدفع عند الإستلام في الإمارات وقريباً في دول آخرى

بواسطة أحمد علاء 1/20/2016 10:18:00 PM


أعلن منذ يومين أحد المسئولين في شركة أرامكس عن خبر جيد لمن يقوموا بالشراء من أمازون في الإمارات حيث ذكر أن المستخدمين سيستطيعوا الشراء مباشرة من أمازون والدفع عند إستلام الشحنة.

بالطبع هذا الأمر جيد لمن يريد أن يدفع بعد أن تصل له الشحنة التي قام بطلبها والإطمئنان عليها أولاً قبل أن يقوم بالدفع وجيد أيضاً لمن لا يريد إستخدام بطاقته الإئتمانية في الشراء.

أرامكس كشفت أن هذه هي البداية وقريباً سيتوفر نفس الأمر للمستخدمين في مصر وعدة دول عربية آخرى وبالطبع هذه الخطوة أكثر من رائعة وأتمنى تتوفر في مصر في أقرب وقت ممكن.