In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

جوجل: خوارزمية ضغط البيانات Brotli قادمة للكروم لتسريع التصفح

بواسطة أحمد علاء 1/20/2016 11:47:00 PM


جوجل كانت أعلنت في شهر سبتمبر الماضي عن خوارزمية جديدة تُدعى Brotli ستقوم بضغط البيانات عند تصفح المواقع على الإنترنت بنسبة أكبر من خوارزمية Zopfli المستخدمة في الوقت الحالي في متصفح كروم.

جوجل ذكرت أن خوارزمية Brotli تقوم بضغط البيانات بنسبة تتراوح بين 20 إلى 26% مقارنة بخوارزمية Zopfli واليوم أعلنت عملاقة البحث أن خوارزمية Brotli قادمة لمتصفح كروم قريباً جداً.

جوجل تقول أن ضغط البيانات يساعد على تسريع عملية تحميل صفحات الإنترنت وذكرت عملاقة البحث أن هذا الأمر سيساعد مستخدمي الهواتف الذكية لإنها ستوفر لهم البيانات وكذلك ستقلل من إستخدام البطارية.

متوقع أن تصل خوارزمية Brotli لمتصفح كروم مع التحديث القادم للمتصفح.

المصدر