In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

iFixit تتغلغل في أعماق سماعة الرأس Apple EarPods

بواسطة أحمد علاء 9/20/2012 4:34:00 AM

من ضمن ما كشفت عنه ابل في مؤتمرها السنوي بمدينة سان فرانسيسكو الأمريكية, سماعة رأس جديدة, كما تقول ابل أنها دأبت على تطويرها مدة ثلاث سنوات متواصلة من العمل, حتى تخرج بسماعة ذات جودة عالية تلاءم جميع المستخدمين, و تقدم مستوى عالي من الصوت, EarPods هو اسم السماعة الجديدة وقد ظهرت لها صور و فيديو على شبكة الانترنت, قبل حين موعد الكشف عنها من العملاق ابل.

EarPods

و حتى ندخل في أعماق السماعة الجديدة, نشر iFixit مجموعة من الصور لأجزاء مختلفة من سماعة EarPods, لتمكين المهتمين من التعرف على الأشياء الجديدة في السماعة.
الصور التالية هي جزء من معرض صور نشره موقع iFixit.

EarPods

EarPods

EarPods

و لمشاهدة المزيد من الصور يمكنكم زيارة الرابط التالي: هنا

المصدر

المصدر 2