In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج تنوي إطلاق برنامج ترقية الهواتف مع هاتف Galaxy S7

بواسطة أحمد علاء 1/27/2016 12:22:00 PM


الفترة السابقة رأينا العديد من التسريبات عن سلسلة هواتف سامسونج Galaxy S7 واليوم نُشر تقرير جديد يكشف عن أن العملاقة الكورية تنوي أن تطلق برنامج لترقية الهواتف مثل الذي أطلقته آبل مع هاتفي iPhone 6s و iPhone 6s Plus.

وفقاً للموقع الكوري Electronic Times برنامج ترقية الهواتف الخاص بسامسونج سيُتيح للمستخدمين شراء الهواتف بالتقسيط وسيكون المستخدمين قادرين على شراء هاتف واحد في السنة من خلال هذا البرنامج.

كذلك ذكر الموقع أن سامسونج ستطلق هذا البرنامج في كوريا الجنوبية في شهر مارس في نفس وقت إطلاق هاتف Galaxy S7 في الأسواق ولم يذكر الموقع أي معلومات آخرى عن البرنامج.

المصدر