In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

الأن يُمكنك الإعجاب بمراجعات التطبيقات على متجر Google Play

بواسطة أحمد علاء 1/28/2016 7:06:00 AM


قامت جوجل بإضافة تعديل جديد على مراجعات التطبيقات في متجر جوجل بلاي يُتيح للمستخدمين الإعجاب بالمراجعات التي يتم كتابتها على التطبيقات في المتجر سواء يرى المستخدم أن هذه المراجعة تتناسب مع رأيه في التطبيق أو يراها مراجعة إيجابية.

كذلك يُمكنك إخبار مطور التطبيق إذا كان يوجد أي تعليق سئ عن طريق الضغط على زرار القائمة الموجود بجانب التعليق وهما الـ 3 نقاط الموجودين بجانب كل تعليق والضغط على خيار Spam وبذلك تكون قمت بالإبلاغ عن هذا التعليق.

تغييرات بسيطة على متجر Google Play ولكنها مفيدة سواء للمستخدم أو حتى مطور التطبيق وتظهر هذه التغييرات للمستخدمين بشكل تدريجي وخلال أيام قليلة ستكون مُتاحة لكل المستخدمين.

المصدر