In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

ون بلس تخفض سعر هاتف OnePlus 2 إلى 349 دولار

بواسطة أحمد علاء 2/8/2016 11:34:00 PM


ون بلس أعلنت اليوم على منتداها الرسمي عن تخفيض سعر النسخة الـ 64 جيجا بايت من هاتف OnePlus 2 إلى 349 دولار بعد أن كانت تُباع بسعر 399 دولار.

بجانب ذلك ذكرت شركة ون بلس أن المستخدمين الذين قاموا بشراء هاتف OnePlus 2 خلال الـ 15 يوم الماضيين ستقوم الشركة بإرجاع مبلغ قدره 40 دولار وذلك لكي يكونوا حصلوا على تخفيض مثل المستخدمين الذين سيقوموا بشراء الهاتف.

بالطبع لا يوجد تخفيض على النسخة الـ 16 جيجا بايت من هاتف OnePlus 2 لإنها لا تًباع في الوقت الحالي في الولايات المتحدة وأوروبا والسبب في توقع بيع هذه النسخة في الولايات المتحدة أن الطلب عليها ليس عالي.

المصدر