In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هواوي شحنت أكثر من 12 مليون هاتف الشهر الماضي

بواسطة أحمد علاء 2/8/2016 11:50:00 PM


الشركة الصينية هواوي أعلنت اليوم عن أرقام مثيرة للأهتمام حيث كشفت الشركة إنها شحنت الشهر الماضي أكثر من 12 مليون هاتف ذكي بزيادة نسبتها 93% على أساس سنوي.

كذلك كشفت هواوي إنها شحنت أكثر من 10 مليون هاتف P8 Lite في 9 شهور فقط وذكرت الشركة أن هذا أول هواتف الشركة التي تحقق نجاح على المستوى العالمي أكثر من النجاح الذي حققه في الصين.

هواوي أعلنت أيضاً أن سلسلة هواتف P8 التي تحتوي على هواتف P8 Max و P8 Lite و P8 عبرت مبيعاتها الـ 16 مليون نسخة وذكرت الشركة إنها تبيع أكثر من 10 مليون هاتف ذكي شهرياً منذ أكتوبر 2015.

يُذكر أن هواوي شحنت العام الماضي 100 مليون هاتف ذكي وترتفع مبيعات الشركة بشكل كبير وتزيد حصتها في سوق الهواتف الذكية بشكل سريع جداً.

المصدر