In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج تسجل العلامة التجارية Always On Display تمهيداً لإضافة الميزة في هاتف Galaxy S7

بواسطة أحمد علاء 2/9/2016 11:15:00 PM


الفترة السابقة رأينا العديد من التسريبات عن هاتفي سامسونج Galaxy S7 و S7 Edge والمتوقع الإعلان عنهم رسمياً يوم 21 فبراير وكل ما نقترب من موعد الإعلان عن كلا الهاتفين ستظهر المزيد من التسريبات عنهم واليوم لدينا تسريب جديد.

سامسونج قامت بتسجيل العلامة التجارية Always On Display وواضح من اسم الميزة إنها ميزة مشابهة لميزة Ambient Display التي تستخدمها موتورولا في هواتفها وكذلك جوجل في هاتفي Nexus 6 و Nexus 6P و Nexus 5X.



ميزة Always On Display ستكون قادرة على عرض التنبيهات التي تأتي لك على الهاتف في شاشة سوداء بحيث لا يتم التأثير على عمر البطارية وكذلك تلقي نظرة سريعة على التنبيه الجديد الذي وصل لك وبالتأكيد ستكون قادر على رؤية الساعة والتنبيهات بمجرد مسك الهاتف في يدك.

المصدر