In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

آبل ستعتمد على TSMC فقط في تصنيع معالج iPhone 7

بواسطة أحمد علاء 2/12/2016 12:04:00 AM


الفترة السابقة رأينا تسريبات تذكر أن آبل ستعتمد على سامسونج و TSMC في تصنيع معالجات الجيل القادم من الآيفون والمتوقع أن يُطلق عليه اسم A10 ولكن يبدو أن آبل لن تعتمد على العملاقة الكورية هذا العام.

يُقال أن آبل قررت الإعتماد فقط على شركة TSMC لإنها ستقوم بتصنيع المعالجات بمعمارية 10 نانومتر مما سيجعل معالج A10 أصغر حجماً وهو ما سيساعد في جعل الآيفون القادم نحيف بدون التأثير على قوة البطارية وكذلك سيكون المعالج أكثر كفاءة في إستهلاك الطاقة.

يُذكر إنه متوقع أن يتم الإعلان عن هاتفي iPhone 7 و iPhone 7 Plus وهما أول أجهزة ستأتي بمعالج Apple A10 في شهر سبتمبر القادم وستعلن آبل كذلك عن هاتف iPhone 5se في 15 مارس ولكن هذا الهاتف سيعمل بمعالج Apple A9.

المصدر