In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

آبل قد تضع سماعة آخرى في هاتف iPhone 7 بدلاً من منفذ تركيب السماعات

بواسطة أحمد علاء 2/13/2016 7:02:00 PM


الفترة السابقة ظهرت تقارير تذكر أن آبل ستستغنى عن منفذ تركيب سماعات الأذن في هاتف iPhone 7 وذلك لتقليل سُمك الهاتف وستعتمد على سماعات أذن يتم تركيبها في الهاتف من خلال منفذ الشحن Lightning ويبدو أن هذا ما سيحدث بالفعل.

اليوم ذكر بعض المحللين أن آبل تنوي إضافة سماعة آخرى بجانب السماعة الرئيسية الموجودة بالأسفل في هاتف iPhone 7 وذلك مكان منفذ تركيب سماعات الأذن لكي يأتي الهاتف بسماعتين في الجهة السفلى.

كذلك ذكر هؤلاء المحللين أن هاتف iPhone 7 سيأتي معه في العلبة سماعة أذن يُمكن تركيبها من خلال منفذ الشحن Lightning وهو ما ذكرته تسريبات سابقة من قبل.

المصدر