In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

جوجل بلاى الان على تويتر

بواسطة أحمد علاء 9/23/2012 4:20:00 AM

أنشأت جوجل حسابا على الشبكة الاجتماعية تويتر, لمتجرها "جوجل بلاي" الخاص بالتطبيقات, و الملتيميديا التي تهم الأجهزة التي تعمل على نظام التشغيل الاندرويد, .
إن كنت من عشاق الشبكة الاجتماعية تويتر, فيمكنك من خلال هذا الحساب Googleplay https://twitter.com/Googleplay@ متابعة أهم الأخبار و العروض المقدمة على متجر جوجل بلاي, و التي تشمل الألعاب, و الكتب, و الأفلام, و تحديثات التطبيقات المفضلة على المتجر, إضافة إلى جديد المنتجات الالكترونية لجوجل, و نخص بالذكر الجهاز أللوحي Nexus 7

إلى وقت كتابة هذه الأسطر بلغ عدد متابعي حساب "جوجل بلاي" على الشبكة الاجتماعية تويتر 836 26 متابع, في حين غرد الحساب Googleplay@ أربع مرات.

المصدر