In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

ون بلس قد تطلق هاتف OnePlus 3 قبل نهاية الربع الثاني من العام الحالي

بواسطة أحمد علاء 2/25/2016 6:42:00 AM


مؤسس ومدير ون بلس Carl Pei ذكر في حوار له مع موقع CNET أن الشركة تنوي الكشف عن هاتف OnePlus 3 قبل نهاية الربع الثاني من العام الحالي أي قبل يوم 30 يونيو 2016.

وذكر Carl Pei أن ون بلس تأمل أن يحقق هاتف OnePlus 3 نجاح مثل النجاح الذي حققه هاتف OnePlus One وأضاف أن الهاتف سيأتي بتصميم جديد ورفض التعليق إذا كان سيتوفر للبيع بنظام الدعوات أم لا وأكتفى بقول أن الشركة ستوفر عملية شراء أفضل لكل المستخدمين.

بجانب ذلك أكد Carl Pei أن الشركة ستركز هذا العام على سوق الولايات المتحدة وسيكون هناك أهتمام كبير بالمستخدمين في الولايات المتحدة.

المصدر