In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

فوكسكون تستحوذ على شارب بمبلغ 6.2 مليار دولار

بواسطة أحمد علاء 2/26/2016 12:08:00 AM


استطاعت شركة فوكسكون التي تقوم بتجميع مكونات الأجهزة وإضافتها في جهاز واحد مثلما تفعل مع الآيفون وكذلك تقوم بتصنيع العديد من الأشياء الآخرى من الأستحواذ على شركة شارب بمبلغ 6.2 مليار دولار.

وكانت ظهرت تسريبات الشهر الماضي أن فوكسكون تحاول الإستحواذ على شارب ووصل المبلغ إلى 5.3 مليار دولار ولكن بالفعل الأن الصفقة تمت بمبلغ 6.2 مليار دولار.

شارب تعتبر واحدة من الشركات التي تمد آبل بشاشات الآيفون وفوكسكون هي الشركة التي تقوم بتجميع مكونات الآيفون فهذا الأمر سيعطي فوكسكون سهولة في الوصول لشاشات الآيفون المقدمة من قبل شارب.

وبالتأكيد إستحواذ فوكسكون على شارب سيفيد الأولى في العديد من النواحي.

المصدر